Livet i stort :)

Alla inlägg under mars 2013

Av Carin Löfving - 29 mars 2013 15:57

Sova länge, goooott!Hade en plan om att läsa idag men får erkänna att detta har inte gjorts!!Soffläget har tagit över!!Underbart med sol men det är minsann lite kallt i vinden, har nöjt mig med att se den från ryggläget ;)Har två, inte så snälla flickor här, de har antytt vissa mindre fördelaktiga saker ang min blogg!!!De är bara avundsjuka......Snart ska jag laga mat, kan bli spännande.....Kram <3

Av Carin Löfving - 28 mars 2013 15:13

Solen sken i Göteborg o tänk, även i Borås!!

Har haft föreläsning ur den underbara lagboken idag!

Jätteintressant! Nu ska jag bara lära mig och fatta oxå!

Sanna slutar vid 4 och då bär det av till Stocken!


Ha en fin Påsk alla goa männsikor!  


 

Av Carin Löfving - 27 mars 2013 18:11

Herregud va roligt man kan ha!! Varje dag i skolan är en enda stor glädje! Trodde aldrig man kunde trivas så bra och få ha så underbara människor omkring sig! Tack alla   Undra hur man tecknar det Rebecka   

Påsken ska firas i Stocken, vi får tro på fint väder! Fast egentligen spelar det ingen roll, skönt att bara komma dit och vara! Hoppas bara dottern har packat?

Nu ger jag mig på civilrätten   

Ha en go kväll!

Av Carin Löfving - 26 mars 2013 22:21

Kommentaren från sonen: Ska du börja blogga nu oxå!! Vi får se hur det går, en rosa sida var inte riktigt va jag tänkt mig! En ledig dag som börja med köp av lagboken! Ny kurs och nya utmaningar i skolan :) Härligt! Med fina vänner på skolan och min familj här hemma kan det bara gå bra :) Livet är bra gött!


Av Carin Löfving - 26 mars 2013 21:21

Hur svårt kan det va???

En helt vetenskap....

Ska få ordning på sidan först :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mina fina

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

En bild av dagen :)


Ovido - Quiz & Flashcards